भारत के चाहीं हॉलैंड का खिलाफ जीत भा ड्रा


ब्रेडा, 29 जून (वार्ता). पिछला बेर के उपविजेता रहल भारत शनिचर का दिने जब मेजबान हॉलैंड का खिलाफ एफआईएच चैंपियंस ट्रॉफी हॉकी टूर्नामेंट के आपन आखिरी लीग मैच खेले उतरी त ओकरा निशाना प रही जीत भा ड्रा जेहसे कि ऊ लगातार दुसरकी बेर फाइनल में पहुंच सको.
विश्व-चैंपियन आ पिछला बेर एह टूर्नामेंट के चैंपियन रहल ऑस्ट्रेलिया काल्हु हॉलैंड के 3-1 से हरवले रहुवे आ 10 अंक लेके ऊ फाइनल में आपन जगहा तय कर लिहले बा. फाइनल के दुसरकी टीम के फैसला भारत आ हॉलैंड का बीच शनिचर का दिने होखे वाला मुकाबला से होखी. भारत चार मैच खेल के सात अंक बिटोरले बा त अतने मैच खेल के हॉलैंड का लगे छह अंक बा.
अबकी का अपना लीग मैचन में भारत पाकिस्तान के 4-0 से आ ओलम्पिक चैंपियन अर्जेंटीना के 2-1 से हरवलसि बाकिर ऑस्ट्रेलिया से ओकरा 2-3 के नजदीकी हार झेले पड़ल आ बेल्जियम से खेलल मैच 1-1 से ड्रा रहल.
कप्तान आ गोलकीपर पीआर श्रीजेश के कहना बा कि हमनी खातिर ई मैच एक तरह से सेमीफाइनल मैच बा आ एकरा के ओही अंदाज में खेलब जा.
मेजबान हॉलैंड अर्जेंटीना से 1-2 से हरला का बाद बेल्जियम के 6-1 से आ पाकिस्तान के 4-0 से हरवलसि बाकिर फेरु ऑस्ट्रेलिया से 1-3 से हारे के पड़ल ओकरा.