Go to ...
RSS Feed

टटका खबर, बुध, वैशाख अन्हरिया प्रतिपदा, 2078 विक्रमी


कोलकाता उच्च न्यायालय काल्हु मंगल का दिने चुनाव आयोग से कहलसि कि कोरोना का चलते बनल हालात काबू में राखे खातिर आयोग मद्रास उच्च न्यायालय के एह बारे मे दीहल फैसला के सटीक तरीका से आ सख्ती का साथ पूरा के पूरा लागू करे. ओने मद्रास उच्च न्यायालय आयोग के चेतवले बा कि अगर 30 अप्रैल ले आटोग मतगणना खातिर कोरोना प्रोटोकॉल के ब्लूप्रिंट अदालत के नइखे देत त ऊ 2 मई का दिने होखे वाला मतगणना पर रोक लगा सकेला. एह बीच चुनाव आयोग कह दिहले बावे कि चुनाव जीतला का बाद कवनो उमेदवार भा गोल विजय जुलूस ला निकाल सकी. भाजपा अध्यक्ष जे पी नड्डा एह फैसला के स्वागत कइले बाड़न.

अटल बिहारी बाजपेयी के भतीजी बाकिर कांग्रेस के नेता रहल करुणा शुक्ला के निधन सोमार देर रात हो गइला के खबर बा.

पश्चिम चंपारण जिला के सहोदरा इलाका से पुलिस बुद्ध के मूर्तियन के तस्करी करे वाला चार गो तस्करन के गिरफ्तार कर लिहलसि.

भोजपुर जिला के मुफस्सिल इलाका में दू गो बाइक से आइल अपराधी पिरौंटा गांव में चलत पंजाब नेशनल बैंक के शाखा पर धावा बोल के करीब अढ़ाई लाख रुपिया लूट ले गइलें. लोग के डरावे खातिर अपराधी फायरो कइलें आ एही फायर में ओहनिए के साथी घवाहिल हो गइल. बाकी लुटेरा त भाग गइलें बाकिर घवाहिल लूटेरा पुलिस का हाथे चढ़ि गइल बा. अब ओकरा के बकवावे के कोशिश करी पुलिस आ बाकी साथियन के जानकारी ओकरे से हासिल कर ली पुलिस.

पश्चिम चंपारण जिला के सेमरा इलाका के रमवलिया गाँव में झाड़-फूंक करे आइल लौरिया इलाका के दुबौलिया गांव के एगो सोखा के लोग पीट-पीट के मुआ दीहल.

कुशीनगर के कसया इलाका के गांव बरवां जंगल का नियरा हाइवे पर एगो होटल का सोझा खड़ा मिनी बस से काल्हु मंगल का दिने एगो कार जा टकराइल आ एगो नवही के मौत बो गइ आ दू जने गभीराह घवाहिल हो गइलें.

जौनपुर में कांग्रेस के बड़का नेता आ शहर कांग्रेस के अध्यक्ष अउर मरकजी सीरत कमेटी के अध्यक्ष रहल साजिद हमीद के काल्हु दफना दीहल गइल. 70 बरीस के साजिद हमीद के मौत सोमार देर रात भइल रहुवे.

बलिया जिला के सहतवार इलाका में पंचायत चुनाव खतम भइला का बाद दूबेछपरा गाँव के एगो बूथ पर भइल झगड़ा में छूरी चल गइल रहे. ओह में घवाहिल भइल एगो आदमी के मौत काल्हु मंगल का दिने हो गइल.

सारण जिला के भेल्दी इलाका के सरैया बसंत गांव में एगो आदमी गोड़ बिछला के पोखरा में गिर पड़ल. ओकरा के डूबत देख लोग दउड़ल आ आ के ओकरा के निकाल के स्वास्थ्य केंद्र चहुँपल बाकिर तब ले ओकर मौत हो चुकल रहुवे.

सारण जिला के बंसी छपरा गाँव के रहे वाला आ रसूलपुर थाना के चौकीदार के मौत मंगल का दिने एगो सड़क हादसा में हो गइल.

भदोही जिला के शहर कोतवाली इलाका के डुडवा धर्मपुरी ग्राम सभा के प्रधान पद के प्रत्याशी रहल आदमी के ओकरे पटीदार जमीन के झगड़ा में लाठियन से पीट-पीट के मुआ दिहलें.

आईपीएल मैच में काल्हु रॉयल चैलेंजर्स बेंगलुरु एक रन से दिल्ली कैपिटल्स के हरावत फेरु से अंकतालिका के माथ पर आ गइल.

घरेलू शेयर बाजार में काल्हु लगातार दुसरका दिने लिवाली बनल रहल आ सेंसेक्स 558 अंक बढ़ के आ निफ्टी 168 अंक बढ़ के बंद भइल.

Tags: , , , , , , , , , ,

More Stories From चुनाव

%d bloggers like this: